torsdag 9 januari 2014

Mina julklappar



Utan mina barn fick vi en Muffin Maker. De har inte förstått att vi kämpar för att gå ner i vikt. Och det förstod inte heller mor min då hon köpte oss en chokladfondue OCH en massa choklad och gottigt att doppa där i... Kan säga att vi ännu inte provat dem, men jag har nog tänkt mig gör lite muffins nån dag. Lagom till frukost, kanske lite matigare variant.



Fina strumpor av älsklingen. Hihi. Dem satte jag på mig nästan direkt. Hehe. Jag fick en hel del med strumpor faktiskt. Och det behövdes.



Och dessa mulliga sockor eller vad jag skall kalla dem. Tokiga att gå i men varma och sköna.



Och titta vad jag fick mer? Stövlarna jag har gått och tittat på inne på Stadium i några månader. Men ännu har de inte kommit till användning inte. Väntar nu på snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero