torsdag 9 januari 2014

Ja men God Jul då... i efterskott

Ja det, har verkligen varit dåligt med uppdatering på det här stället... Har liksom inte haft tid, eller det är väl vad jag har haft, men jag har varit ledig och då också tagit ledigt från allt vad bloggande heter.

Ingen snö fick vi till jul heller här i Östhammar. Vi hade Uppesittarkväll med Bingolotto kvällen innan. Alla 5 satt vi och spelade och INGEN vann nånting. Men det var trevligt iallafall och vi åt skinkmacka som griljerades på kvällen.









Och klappar blev det också. Och jag hoppas alla var nöjda. Jag är jättenöjd med hela vår jul faktiskt. Vi började med brunch hemma hos min mor och sen hämtades svärmor upp och vi fortsatte julfirande hemma hos oss. Även mamma med sambo kom hem till oss. 

Så nog blev det en fin jul. Trots att snön och kylan uteblev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero