måndag 25 mars 2013

Har förlagt suget nånstans...

skickade ett mail imorse till Urologen för att höra när jag kan tänkas få svar från dem.  Svaret: "Hej!
Du kommer att få ett brev svar så fort svaret på rtg anlänt." gjorde mig definitivt inte klokare på om det finns möjlighet att skynda på och ge mig något svar innan påsken.
Skulle ju vara skönt att slippa tänka på det i helgen. Eller ja... jo, så klart det vore och så klart att det är bra besked som de kommer med.
 
Har tappat sugen helt på jobbet just nu. Vill bara få den här operationen gjord och sen vill jag ha tillbaka mitt pigga och glada humör. Vill må bra och orka som jag gjorde tidigare. Jag hoppas verkligen att jag blir det snart...
 
Men visst tänker man lite för mycket. Jag har varit riktigt duktig anser jag själv, då jag har tänkt positivt och inväntar att brevet som kommer till mig kommer bara berätta att allting ser bra ut, att det inte är någon fara med nånting annat och att det bara är operationen som behöver göras. Japp, det intalar jag mig själv. Är det inte på det viset, så vet jag inte riktigt vad jag gör. Vill inte ens tänka på det, samtidigt som det upptar stor det av hjärnan vissa dagar.
 
På jobbet känns det som om jag håller på och avslutar allting, för gott! Ja, jag vet att det låter dumt, men lite sån har känslan varit. Men jag vet ju att snart är jag tillbaka igen och måste ta igen allting från där jag avslutade innan jag gick på sjukskrivning. Blä!!!
Men det ska jag ju inte heller tänka på när jag ska gå hemma och bli pigg. Nä, det blir till att ta en sak i taget när jag kommer tillbaka. Är det på tok för mycket så får jag väl be om hjälp antar jag.
 
allting löser sig. Så är det ju och det är ju jag verkligen förespråkare av.
 
Katjing!

2 kommentarer:

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero