måndag 25 mars 2013

Åker hem

Tar mig hem på lunchen och äter med Svante. Lite sällskap och lite kärlek.

Har kycklinggryta kvar sedan igår och den var så jävla god och magen kurrar som bara den just nu. En halvtimma kvar och sen får jag äta... Ser verkligen inte fram emot middagen ikväll heller... Våfflor. Om jag kan lyckas övertala barnen om att äta nånting annat så lär vi byta ut den matsedeln snabbt skulle jag tro. Jag skulle hellre testa göra något med kycklingfärsen.

Imorgon ska jag ta och göra mig en torrkrydda som skall användas till BeerCanChicken i helgen. Kryddan som jag hittat på nätet lät himla god så den måste jag bara göra. Innehåller socker också så det är verkligen ingen krydda att grilla med, men i ugnen passar den ju perfekt.

Jodåsåatt... nu är jag hungrig för nu är det bara mat i skallen på mig.

Katjing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero