onsdag 1 oktober 2014

Mitt-i-veckan


Fan så fort veckorna går. Det är inte bara helgerna som rusar iväg utan också veckorna. Tycker inte det var länge sen jag satt och jobbade med årsbokslutet och nu är det ju snart dags igen! Bara ett kvartal kvar på detta år.

Vad har jag då lyckats åstadkomma detta år? Ja det kan man ju undra... Haha... Vad VILL jag åstadkomma nästa år då? Det vet jag, jag har ett mål nämligen. Ingenting jag kan berätta om nu, men jag har börjat jobba med detta och skall även sätta mig ner nån kväll när jag har tid och planera lite mera.

Ikväll har jag en leverans från Alpnaering som skall packas. Några ströordrar oc h sen sedan demon i Gottröra i förra veckan. Till dem levererar jag i nästa vecka, i samma veva som jag och dotra skall ut på tur. Har också fyllt upp mitt eget förråd med det som tagit slut.

Skall lägga ner lite krut nu på att skaffa nya demos i oktober samt att hitta nya kollegor. Min lilla grupp är lite väl liten för att klara sig själv, men jag känner verkligen att detta är något som jag vill göra, så jag vill hitta fler som brinner för detta och som vill utvecklas tillsammans med mig och gruppen. Jag letar med ljus och lykta.

I helgen far jag och gubben upp till stugan igen. Ska bli skönt. Ingenting inbokat, inga måsten. En vän till mig dyker upp på lördagen. Blir mys att få rå om henne över ett dygn. Det har aldrig hänt, jo, när vi jobbade ihop. Men det ska bli kul.
Lämnar sen gubben min kvar där uppe en vecka och lagom till att han kommer hem så sticker jag iväg på en liten helgkonferens med Alpnaeringsgänget. Ingen risk att vi sliter på varann inte.


Längtar upp nu. Lugnet.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero