tisdag 30 september 2014

Fick tillbaka


​Ja jag fick tillbaka lite positivitet innan jag la mig igår kväll. Ibland kan man bli påverkad av nån annan, ibland kan det liksom bara ramla över en. Igår var det en blandning.

Vi hade en mysig kväll ute hela familjen. Gubben bjöd ut mig och ungdomarna på middag och det var härligt att komma iväg ut och att även göra nånting med ungdomarna.

Jag jobbade till kvällen och min dc-grupp inom Alpnaering har klarat sin första månad som egen grupp! Så himla skönt. Nu gäller det att sätta nya mål för oktober. Puh!

Denna vecka har jag ingenting inbokat om kvällarna och det är jätteskönt. Kan göra lite vad jag vill. Igår blev det jobb och sen i säng tidigt. Vaknade imorse och faktiskt var jag pigg. DET var länge sen jag kände mig pigg på en vardag när klockan ringde. Härligt!

Nu hoppas jag energin och piggheten håller i sig resten av veckan. Åker upp till älskade huset på fredag. Ska bli skönt. Har inga måsten där uppe utan ska bara vara och gå omkring och pilla i trädgården. DET  är avkoppling för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero