måndag 29 september 2014

Ingen bra dag!

Börjar inse ett mönster och det är att jag bloggar när jag är irriterad eller inte mår bra.
Ja, jag bloggar ju på min andra sida mer, men den är ju inte personlig, vilket denna är. Ja i alla fall mer.

Kände mig låg imorse. Riktigt låg. Äter ju tabletter så jag trodde faktiskt att den känslan inte gick att få fram just nu, men jodå.
Inser väl att det inte blir bättre av att tänka negativa tankar utan att man skall tänka positivt för att också dra till sig det positiva. Jag försöker. Jag lovar, jag försöker som bara den. Antagligen inte tillräckligt hårt. Haha. Men men...

Planerar en massa i höst och redan nu även inför våren. Finns så mycket som jag vill hålla på med just nu. Och en del saker som jag INTE vill men behöver göra ändå.

Var iväg på ett coachsamtal i förra veckan på facket. Riktigt bra kändes det. Behöver hitta tillbaka till DEN känslan. Har lite jobb inför nästa gång som vi skall ses. Ganska mycket jobb, främst med mig själv faktiskt.
Ha en bok som jag känner att jag skulle vilja plöja igenom nu för att ge mig lite grepp om hur jag skall gå vidare.

Jag vet vart jag vill... ska bara hitta redskapen att komma dit!

Bara att jag skrev av mig lite här hjälpte faktiskt. Ja, det gjorde det! Haha... tror det är dags för mig att börja skriva av mig mer, oavsett humör!

/Vero

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero