måndag 11 november 2013

Blev ingenting

Det  var så mycket som jag ville få gjort igår, men ingenting blev det. Jag bara låg i soffan och tittade tv/film hela dagen.
 
Svante och Sofia var ute och övningskörde. När det var tillbaka lagade vi middag och sen så fixade tjejerna en Farsdags tårta. Vi spelade Monopol Miljonär och ja, sen var söndagen slut. Gick så himla fort.
 
Vaknade helt slut imorse. Så himla trött. Sitter med ytterjackan på mig här på jobbet för jag fryser som bara den. I eftermiddag när jag kommer hem ska jag tappa upp ett bad och krypa ner där.
 
Denna vecka är det bara onsdag som jag har nånting inbokat. Det är utvecklingssamtal med dottern samt att de har Öppet Hus på skolan så jag skall även stanna på det. Har tagit halvdag semester så jag tänkte passa på att göra lite ärenden inne i Uppsala innan jag ska till skolan.
Adina hörde förresten av sig idag och hon hade fått bra betyg på ett prov som hon slet hårt med här innan höstlovet. Det är så himla svårt att hjälpa dem med skolarbetet numera. De studerar på ett helt annat sätt än en annan är van vid. Eller var van vid kanske jag ska säga.
Men nu bevisade hon att hon klarade av uppgiften galant och vet till nästa gång hur hon skall lägga upp arbetet. Hon var nöjd själv också.
 
Till helgen som kommer så ska jag eventuellt iväg och träffa min syster hemma hos farmor. Har inte träffat henne på tre år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero