måndag 14 oktober 2013

Tid för ny cystoskopi

I fredags fick jag kallelse för Cystoskopi igen. Så i november skall jag till UAS. 

Procentuellt är det vanligt att blåscancern återkommer så det är vad som skall kollas nu. Jag hoppas och håller tummarna för att så INTE är fallet för min del. Jag kommer att kollas upp en gång om året framöver, och jag kan tro oron finns där varje gång man fått sin kallelse.

På torsdag ska jag också iväg till läkaren. Ett sånt där jobbigt besök. När man skall förnedra sig och känslan av att bli misstrodd och hemskickad med voltaren eller "ta en ipren". Inte säkert att det blir så, jag kanske får en bra läkare. Jag har inte så mycket förtroende kvar för de läkare som jag har träffat här uppe på Vårdcentrum. Men jag testar åter en gång. Och jag håller tummarna. Tummarna för att läkaren lyssnar på mig.

2 kommentarer:

  1. Håller också mina tummar så allt kommer gå bra!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det SKA gå bra. Har JAG bestämt! Tack Anna!

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero