måndag 12 augusti 2013

Slut

Inte bara jag som är helt slut i skallen, utan arbetsdagen, den första efter semestern, är också snart slut. Såååå skönt!
 
Har varit en sån där dag när man verkligen biter sig i tungan för att inte säga nånting dumt! Men det är väl stressen av alla högarna här som gör sitt där till, så att komma hem snart ska bli riktigt riktigt skönt.
 
Det blir en promenad efter maten, det har jag bestämt mig för. Jag mår mycket bättre när jag får mina promenader. Dels blir man piggare, somnar skönare och sover skönare på natten, samt att ja, hela jag mår bättre av dem.
 
Ser ut som om jag inte behöver regnjackan på vägen hem i alla fall. Frågan är, vågar jag lämna den på jobbet, eller ska jag släpa på den hem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero