måndag 12 augusti 2013

Semestern slut

Lite vemodigt känns det att gå tillbaka och jobba, samtidigt som det är skönt att få in lite rutiner igen. Ungdomarna har fortfarande sommarlov och Svante har ledig vecka. Men för egen del känns det helt ok att sitta på jobbet igen.
 
Har gått upp MASSOR under semestern och nu börjar jobbet med att få bort de kilona. Måste få med mig någon ut på mina promenader. Så himla trist att gå ensam. Vissa dagar är det skönt är gå själv och filosofera, men oftast inte. Men eftersom jag känner att jag MÅSTE ut så får det bli ensam så länge.
 
Så min höst skall jag lägga fokus på MIN hälsa. Japp, det ska jag... Så känns det nu i alla fall. Jag hoppas att jag håller det också. "har jag hört det förrut?"
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero