fredag 30 augusti 2013

Längtar

 
Nu längtar jag tills Svante och jag skall iväg på vår Rigakryssning. Han fick den i födelsedagspresent av mig. Egentligen vet jag inte om han vill åka dit, det kanske var mer JAG som ville dit och köpte honom en resa. Ego-Vero.
 
Jag har varit i Riga en gång tidigare. På konferens med jobbet och det är ju inte riktigt samma sak.
 
Vi åker sent i september men jag hoppas på att vi kan få fint väder ändå. Sen har jag ingen som helst aning om hur öppettiderna i butikerna är på söndagar. Det kanske är stängt då? Ja, vi lär nog finna nånstans att ta vägen, annars så är ju Riga en otroligt vacker stad att bara promenera omkring i och titta på alla hus och byggnader.
 
Nedräkningen börjar nu då...4 veckor kvar...
 

4 kommentarer:

  1. Riga är jättefint. Besök gamla stan och marknaden om den är när ni är där.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gamla stan ska vi definitivt besöka. Hoppas att det är marknad då, även om vi kanske inte kan handla med så mycket hem antar jag, så kan det vara kul att bara strosa omkring.

      Radera
  2. Klart jag vill åka, ser fram emot det, kanske inte visar det men jag längtar. Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur då. Då kan vi ju börja längta ihop! :-)

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero