fredag 30 augusti 2013

Äntligen fredag!

Fast ja, hade torsdagen slutat bättre så hade nog fredagen känts på topp.
 
Var på sprudlande humör igår och sen så en liten sak som trycker ner en totalt. Jag försökte få tillbaka den glada känslan men hittade inte riktigt tillbaka igen.
 
Men nu är en ny dag och en bättre sådan hoppas jag.
 
Varit på jobbet tidigt och skall sticka redan vid lunch. Hoppar över lunchen och sticker iväg och färdigställer lägenheten som dotter flyttstädade i söndags. Det var några nedslag på den som jag skall ordna tänkte jag. Orkar inte göra det efter klockan 16 idag utan då kompar jag istället ut lite tidigare och tar hand om det. Hinner då äta middag med hela familjen och SEN kan jag ta det lugnt.
 
Det blev en tur till IKEA igår. Allting utom vinställ, inhandlades. Så i helgen skall jag rensa gardrober och plocka undan sommarkläder och såna kläder som jag inte använder. Kommer bli gott om plats i min garderob samt att jag tror jag kan överlämna en hel byrå till Svante.
Det är svårt att hitta förvaring i en trea för oss alla. Men nu tror jag att vi har löst det bra för vår del, även om sovrummet kommer att se rörigt ut, men om det är en organiserad röra, kanske jag inte stör mig på det så mycket? Kanske...
 
Ska dricka ur mitt kaffe nu och sen så är det dags att fortsätta arbeta. Det är rätt lugnt på jobbet nu och jag har inte jobb upp över öronen vilket känns skönt, eftersom jag måste gå tidigare idag.
 
God morgon världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero