tisdag 26 mars 2013

Snabb lunch eller var den lång?

Slevade i mig matlådan i snabb takt, hann med en sväng inne på Willys och handlade nästan ett kilo godis för 26 kronor. Nöjd! Det skall jag fylla påskäggen med till helgen. Har köpt ytterst små ägg till ungdomarna, desto mer godis över att fylla upp VÅRAN skål.

Kanske tittar älsklingen förbi när han kör det första lasset med grejer hem till mig idag. Tittar in för en puss, för jag har bett om en... känner att det var länge sen. Just nu har det ju gott ett helt dygn. Löjlig va? Jag tar det.

Nu gäller det att jobba på, sen hem och fixa med gulaschgryta till middag. Fick tag i riktigt stora fina paprikor på Willys, blev så otroligt sugen på fyllda sådana istället dagens middag, men det kommer fler dagar o då hoppas jag det finns likadana stora o fina då.

Kändes som om jag hann med en massa saker på lunchen och då har jag fortfarande 5 minuter kvar. Hinner tyvärr inte blunda de minuterna...

Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero