onsdag 6 mars 2013

Längtar ju redan

Helt galet. Längtar ju redan. Han var förbi för att lämna hemnyckeln till mig och sen så skulle Han vidare hem till sig och som det ser ut just nu så ses vi inte förrän lunchtid på söndag.
OMG!
Det är faktiskt hela 4 dygn tills dess. FYRA DYGN! Så många dagar har vi inte ens varit ifrån varandra sedan första dagen vi träffades.

Hann börja längta efter Honom innan jag ens klivit ur bilden. Han har verkligen nyckeln till mitt hjärta. Tokig i Honom!

Men vi får se. Finns en möjlighet att jag tar mig till Honom imorgon och stannar över natten. Kan ju bli jobbigt för mig annars. Kramabstinens. Haha... Visst är jag löjlig? Ja, men det är en underbar och härlig känsla som sprider sig i kroppen. En känsla att hålla i!

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero