onsdag 13 mars 2013

En jobbig natt

Igår kom ångesten. Rädslan. Allt på samma gång.
Jag grät i floder. Tänkte det värsta.
Nu när allt känns så bra, hittat en underbar man jag älskar och som finns där för mig, allt är bra, så kom rädslan att cancerna skall finnas utanför och att jag ska dö.
Jag vill inte dö.
Har så svårt att öppna mig och delge min oro. Rädd för allt.
Sov knappt nånting. Ringde chefen och berättade läget.
Har vilat lite. Pratat med min älskling och även fått stöttning av BästaVännen. Det känns bättre nu. Mycket bättre.

Måste slå dessa dumma tankar ur skallen.

Just nu är jag i stort behov av en kram.

4 kommentarer:

  1. Kommer att ge dig massor med kramar ikväll... Håll ut..

    SvaraRadera
  2. Tillåt dig att vara rädd för vem skulle inte vara det? Jag skulle vara det, utan tvekan. Tanken på att behöva lämna alla jag älskar skrämmer mig oerhört. Dina odds är mycket goda så allt kommer snart bli bra igen. Kram!

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero