tisdag 19 mars 2013

BästaVännen och jag ska göra Gekås

Den 25e april så åker jag och BästaVännen ner till Halland för att besöka Gekås. Följer ju programmet på tv också och blir alldeles kallsvettig när jag ser människor bränna 10-15 TUSEN...
Min budget ligger långt under det. Jag ska ju inte handla nånting speciellt. Eller ja, jag VET att jag kommer att komma hem med en massa saker säkert, men det är ju inte så att jag skall handla julklappar eller några sådana saker. Eller kanske är det just vad jag borde inhandla redan nu? Nej, usch och fy. Då får jag ta en sväng i höst igen istället.

Antar att jag skulle behöver göra ännu mer plats hemma om det är så att jag skall handla fler grejer till hemmet? Jaja, vi får väl se. Jag antar att jag kommer hem fullastad med "nödvändiga" saker i slutändan. Och jag har lovat kollegorna på jobbet att INTE handla plastpåsar...

En sak ska jag titta efter i alla fall och det är nån slags ljuslykta till ena vita väggen i vardagsrummet. Och en bricka. Underkläder till dottern skall också hittas. Billiga sängkläder vore ju najs  så kan man kasta en del som ligger och tar plats i linneskåpet liksom gardiner och nån schysst duk till köket.

Jodå, men så att det blir nog bra... Jag kommer INTE komma hem tomhänt. Budget då? Ja, det får jag fortsätta tänka på. Fyller ju år på måndagen... vi åker torsdagen INNAN! Dåligt planerat. Men men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero