måndag 25 februari 2013

Helgen över!

Ja, den här helgen skenade ju iväg liksom alla andra dagar. Bara jag som upplever att dagarna går så himla fort? Va fan, jag hinner knappt med nånting, vare sig hemma eller på jobbet och helgerna ska vi inte ens prata om, de går ju skitfort!
Haft en bra helg. Han har varit hos oss hela helgen och det funkar riktigt bra. Jag har röjt och sålt bort en massa saker hemma för att skapa mer utrymmen och mer förvaring. Ska försöka fortsätta i samma fart så är det nog en hel del borta sen. Skulle gjort det för länge sen men motivationen har inte funnits, nu finns den.
Pratade med ungdomarna också gällande om Han skall flytta in hos oss. Inga som helst problem. Mer spännande verkade det som. Så det känns jätteskönt. Han själv är väl lite orolig att Han inte skall känna sig hemma hos oss, men vi får väl hjälpas åt så det känns bra för Honom. Så bra som det bara går. Nu är det bara några steg kvar innan det blir bestämt att Han flyttar in. I veckan skall allt vara klart om det blir så. Känns bra och jag hoppas vi inte ska gå varandra på nerverna i så litet boende. Men samtidigt så jobbar vi olika tider många veckor, så vi lär ju inte tära på varandra iallafall. Blir nog bra det här!
Vi har haft många långa samtal i helgen om ditten och datten. Många saker klaffar så lätt och det är nästan så man undrar när "stoppet" skall komma. Ja,  jag vet att jag inte skall tänka så, men när allting går så himla lätt så är det inte annat än att jag undrar om något är fel?! Jag skall njuta av dagen och ta den som den kommer. Jag lovar!
 
Nu ska jag snörvla vidare och snart är det dags för kaffe här. Gött!
 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero