söndag 24 februari 2013

Det här är ju helt galet

Hela helgen har vi tillbringat tillsammans hemma hos mig. Det funkar bra med alla. Vi måste ju "öva" lite. Ja, det är så. I vår flyttar Han in hos mig... Det går fort det här och ja, jag har nog aldrig känt att nånting känns så himla rätt, så himla självklart.

Har inte pratat med mina ungdomar än, men tänkte nog göra det idag. Vi har pratat massor om detta och vi kan bara se positiva saker med att flytta tillsammans, det enda är ju att det blir trångt, men funkar detta så kan vi efter nästa sommar titta efter större. Så är planen. Men en dag i taget och vi börjar så här nu. Känns himla skoj. Helt galet. Helt underbart!


1 kommentar:

  1. Oupps! Här går det undan ser jag. I think there's love in the air...
    Hej hopp! Lycka till med sammanslagningen! :)

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero