tisdag 1 april 2014

April april

Ja, jag hade önskat att någon uppe i det blå stod och skrek så när jag gick till jobbet och sen att det skulle spricka upp och solen värma. Satan så jag fryser idag. Blev inte heller bättre av att jag istället för kaffe drack en smoothie till fikat för en stund sen. *huttrar*

Var iväg på demo igår och när jag sen kom hem så slocknade jag ganska så snart i sängen. Känner mig utvilad idag då? Nope! Inte mer än igår. Så ikväll blir det en skön slapparkväll för min del. För det har jag bestämt.

Skall hämta ut ett paket med lite grejer som jag har beställt samt att det också kommit en leverans från Alpnaering som skall packas iordning och jag skall ta kontakt med dem som har handlat. 

Var på demo igår för några sjuksyrror. Rätt pirrigt men kul. Och de verkade gilla kryddorna och alla handlade. Känner mig så glad när jag lämnar en demo och alla har verkligen provat på och när kunderna hittar "sin" favorit och inte kan sluta smaka. Hihi.

Önskar gubben vaknar hemma snart så kan han komma ner med min svarta poncho så slipper jag forsätta frysa här. 

Bäst att ta tag i lite jobb nu. Ha en fin dag!



Jag finns även på Facebook: Veros Alpnaering
Bloggar på Veros Alpnaering


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero