onsdag 5 mars 2014

Jag har inte dött

Men nog har jag försvunnit från bloggen alltid.

Har ju börjat som återförsäljare för Alpnaering och ja, jag tycker det är så himla kul så det upptar just nu ganska så stor del av min tid.
Har även öppnat ett blogg om just återförsäljareskapet. Inte en blogg att gå på djupet om produkterna utan mer om hur det är att jobba med Alpnaering och naturligtvis mina egna upplevelser av produkterna. Finns här http://verosalpnaering.blogspot.com
Titta gärna in och säg hej.

Annars är allting bra. Älskar att ljuset är på väg tillbaka. Slipper åka till och från jobbet i totalt mörker.

Jag finns även på Facebook: Veros Alpnaering

Ha en fin onsdag. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och jobba vidare här. Katjing!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero