onsdag 12 mars 2014

Favoriten på mina läppar


Favoritläppstiftet. Nummer 22 använder jag nu men det är slut... Som tur är så har vi EN handlare här i Östhammar som säljer dessa så jag skall springa in på vägen hem från jobbet. Hoppas bara de inte är dubbelt så dyra som på nätet.

Kanske byter jag även färg... kanske... De tär ju trots allt vår och jag kanske skulle tillssätta lite mer färg. Kanske.

"Hydracolor Classic är det perfekta mellantinget mellan ett skyddande läppcerat och ett läppstift! Detta unika läppbalsam ger återfuktning och skydd, samtidigt som det ger en lätt färg. Med många vackra nyanser är det lätt hitta flera favoriter! Hydracolor innehåller naturliga oljor och närande honungsextrakt och har ett UVA- och UVB filter"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero