måndag 16 december 2013

Nästa gång blir den 13:de januari

Så är det faktiskt, nästa tidiga måndag jag skall kliva upp är måndagen den 13:de januari. Känns det skönt??? JAAAAA!!!

Avsikten är att jag skall vara ledig fram till 6:e januari. MEN jag tror inte det kommer att funka riktigt. Om jag inte vill sitta och jobba över MASSOR sen i januari. Men kanske är det värt det. Jag har ju semesterdagar kvar och dem har jag ju rätt att ta ut. Är det så att jag måste åka in så gör jag det nån timma eller så och sparar på mina semesterdagar och gör det som måste.

Därför gäller det att vara riktigt effektiv denna vecka. Få bort allt så gott jag kan, så att ingenting ligger ogjort. Sen är det ju inte så många arbetsdagar under ledigheten så det lär väl inte hända så hemskt mycket förhoppningsvis.

Nä, det är väl dags att ta tag i dagen så jag får undan lönerna i alla fall, kan ju vara skönt med lön innan jul.

Är du ledig nånting i mellandagarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero