torsdag 14 november 2013

Lite drygt en månad

Och sen är det julafton. Har aldrig tidigare hänt att jag är klar med julklapparna redan i november, men jag tror banne mig att så är läget just nu. Känns hur skönt som helst.
 
Hittade igår en julklapp till Svante. Är inte riktigt hundra på att det är vad han önskar, men jag får chansa på det. Öppet köp fram till 23 januari i alla fall.
 
Lite ångest inför själva julen har jag nog. Liksom tidigare år. Men samtidigt så ser jag fram emot att få fira julen tillsammans med Svante. Bara att få inhandla julklappar och planera tillsammans har varit mysigt. Så jo, jag ser nog fram emot julen i år trots allt.
 
 
Julen är planerad och klar. Vart vi skall vara med mera. Tyvärr kommer nog sonen att utebli till förmån för sin far, men han kommer hem till nyår igen och då är dottern iväg. Och sen så är det osäkert med hur det blir med Svantes dotter, om hon är hos oss på julen eller ej. De är så stora nu att de kommer och går som de vill.
 
Nyår står fortfarande öppet och då lär vi inte ha några ungdomar alls hemma verkar det som. Alla ska iväg på sitt. Men helt solo lär vi ju inte sitta. Nånting ska vi väl ta och hitta på hoppas jag.
 
Har Du jul och nyår planerat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero