torsdag 3 oktober 2013

Veckan har skenat iväg

Jag som kände att jag hade så himla mycket i veckan att tänka på och var orolig för att inte hinna, känner nu att jag börjar få kontroll igen. Inga problem alls att hinna med det som jag har tänkt att göra och det känns skönt. Och imorgon bitti tänker jag börja ännu tidigare så att jag får nån timma extra sen hemmavid. Skönast så.

Ikväll blir det Mingelkväll hos KlädFabriken. Ska bli trevligt. Ev så kommer tjejerna dit också och är med. Det lät lite osäkert igår och de är båda hemma sent. Så vi får se, annars så åker jag dit för det är flera där som jag känner och jag har ju även lovat Ann att ställa upp och visa lite kläder. Ingen modevisning så, utan bära KlädFabrikens kläder under kvällen bara.

Idag är det halvfasta igen då. Gick ju inget vidare alls på vägningen igår. Det tror jag också peppade mig till en promenad på kvällen. Det var kyligt i luften och riktigt skönt att komma iväg ut. Idag kommer jag inte hinna med någon promenad till kvällen, så jag tar en kort en på lunchen istället. Matlådan är inte så stor idag så jag lär hinna få i mig den rätt snabbt sen. En timma kvar till lunch nu.

Nä, dags att fortsätta. Effektiviteten själv idag minsann.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero