fredag 11 oktober 2013

Ja men gomorron!

Eller morgon, det är ju faktiskt snart lunch och jag har varit vaken sedan innan 6, efter alldeles för få timmars sömn. MEN det finns ju så mycket kul att ligga och prata om på nätterna.
Inatt avverkade vi många middagsmenyer framöver. Jag tror vi båda var hungriga. Somnade nån gång innan 2 och ja, att nämna att jag var trött när klockan ringde 5,50 behöver inte nämnas.

Fullspäckad helg, fast inga måsten. Går det ihop?

Svantes dotter kommer ikväll. Jag skall laga färsfyllda paprikor till middag. Blir nog Idol att se.
Hans dotter skall fixa mina fransar och bryn i helgen.

Imorgon bitti hoppas vi på sol, då blir det tur på mcn. När vi kommer hem skall det övningsköras, planeras och förberedas inför middag. Raclette blir det till middag. Kvällen blir det nog film och sen på söndag så blir det mer övningskörning samt att Svante skall besöka sina barnbarn. Själv så ska jag nog ta tag i nåt projekt hemmavid, såsom städa ur skrubben. Puh! Men det måste göras. Kommer säkert hitta en massa som jag kan slänga ut på min Cyberloppis

Tror helgen kommer försvinna rätt fort. Ser fram emot solsken och mc-tur imorgon. Årets sista tur.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero