måndag 21 oktober 2013

Inget vidare morgonhumör

Har varit iväg och handlat kaffe till jobbet och passade på att handla reavaror på Willys. Det bara strulade med kassan idag hos dem och kassörskan fick mig på dåligt humör då jag förklarade att jag fått betala för mycket. 
Jaja, det går över. Nu har jag iallafall snus och jag har mjölk till kaffet. Köpte även soppa till lunchen, det är ju halvfasta idag. 
Handlade också på mig blandfärs och lövbiff till veckans middagar. Vet vad jag skall göra för mat nu i några dagar framöver. Bifteki och lövbiffsrullader. Yammi.

Var hungrig igår kväll men inte sugen på nånting. Hur kan det komma sig? Har faktiskt inte ätit speciellt mycket i helgen, dock har det jag ätit inte varit av nyttigaste slaget. Men idag måste jag hålla mig till 5:2 så att vågen visar lite förändring iallafall på onsdag. Annars så kommer jag säkert att ge upp.

Nej, dags att gå och koka kaffe till gubbarna.

2 kommentarer:

  1. Hej där Veronica! Hoppas att du inte har shoppat allt för mycket onödiga saker, det blir väl lätt så när det är så billigt, eller?
    Jag är inne på min fjärde dag av fastan och det går bra. När den är klar om tio dagar och jag börjat äta fast föda igen så ska jag köra periodisk fasta efter ett tag, det har funkat för mig. Hoppas att du når din målvikt, men det vet jag att du gör du är så målmedveten. Kanske måste du göra små förändringar men målet kommer du att nå.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. FAktiskt inga onödiga saker. Kläder behöver jag. Dock handlade jag inte byxor då jag har några kilon som skall väck först.

      Min målvikt hoppas jag att jag når inom 10 veckor. Då har jag förlorat ca 0.4 kg i veckan. Känns lagom. Men det känns inte alls så snabbt som man vill.

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero