måndag 21 oktober 2013

Blev en hel del shopping

Nu har vi varit i Ullared i helgen. Lördag morgon kl 4.10 ringde klockan och det bar iväg mot Halland och Ullared. 
Ungdomarna sov nästan hela resan ner och vi var framme vid 11 tiden. Lång kö väntade oss. Ungdomarna var smarta och tog sig in via utgången under tiden som vi stod i kön. Lite drygt en timme blev vi stående där men det var helt ok.
Pengarna gick minsann åt men jag känner mig nöjd med allting som jag fick med mig hem. Vissa saker som jag kom på att jag borde tittat efter när vi var där, men som glömdes bort när det var så mycket folk överallt. Dock var det lugnare till kvällen.

Så med en tunnare plånbok och fullastad bil var vi hemma redan vid 18 tiden igår kväll. Skönt att hinna landa några timmar hemma.

Dock gick jag och la mig tidigt, tog en tablett och somnade ganska snart. Har nästan sovit hela natten, har nu en tendens till huvudvärk (baksmälla av shopping?) och så gick jag ifrån både snus och mobil. Så några bilder blir det inte från resan. Men skall visa er det fina Bed and Breakfast som vi bodde på

Nu ska jag ta mig en kopp svart kaffe då mjölken är slut och sen så börjar arbetsdagen.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero