tisdag 17 september 2013

Turen med sig?

 
Spelar du på nånting?
 
Jag och Svante kör 5 veckors lotto. Har hittills vunnit 125 kr på de två rader som vi har så ja, vi har vunnit tillbaka pengarna. Kan man kalla det för vinst?
 
Sen har jag mina två Postkodslotter. Har vunnit totalt 2000 kr och 2 cyklar och en jävla massa glödlampor. Nån gång har jag även vunnit en extralott eller två. Inte mer än så.
 
Fan, jag vill vinna de STORA pengarna. Skulle vilja få så det smäller till på kontot och allt onödigt som jag skulle vilja inhandla kan jag fixa, bli skuldfri och hitta på något skoj med familjen. Det vill jag göra.
 
Inte vågar jag sluta med Postkoden heller. Man lever ju på hoppet. Och lite klirr i kassan skulle sitta förbaskat fint!
 
Diskuterade med vänner om man skulle berätta för någon om man gick och vann storkovan. Några skulle inte berätta för nån, själv skulle jag nog inte kunna hålla snattran tror jag. Fast det kanske beror på hur mycket pengar man vinner också.
 
Skulle du berätta för nån om du vann över 10 miljoner?
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero