söndag 22 september 2013

Trots allt

När Svante åkte till jobbet imorse var jag redan vaken. Lätt huvudvärk och försökte sova bort dem. En timma senare var jag vaken med starkare värk.
Lyckades somna om och drömde hemska drömmar. Två timmar och sen var det bäst att gå upp.
Började med morgontv, alvedon och kaffe.

Har fixat med blommorna här hemma. Bäddat rent i sängen och ätit lite rester från middagen igår.

Huvudvärken har ännu inte släppt och jag måste ut i några ärenden. Sitter nu med en andra kopp kaffe och tittar på Valiant.  Måste skära lite kött och börja med grytan om den skall hinna bli klar.

Dricker ur mitt kaffe först, börjar med grytan och åker mina ärenden och sen kan jag vila en stund på soffan. Ska prova om Diklofenak kan få bort min värk. Finns lite jag skulle vilja göra idag och har inte tid med huvudvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero