söndag 22 september 2013

Lagar maten redan nu

Höstig köttgryta som vi toppar med smörstekta kantareller. Till det serveras kokt potatis.

Och till efterrätt serveras smulpaj med hallon. Vaniljvisp till det.

Jag hoppas alla ska gilla dagens middag. Helst hade jag nig tagit pizza från Gladan då inte huvudvärken vill ge med sig.

Finns en massa kanaler just nu men ingenting spännande eller kul att se på. Funderar på att streama nån film men samtidigt så springer jag fram och tillbaka mellan vardagsrum och kök så jag lär väl inte få något sammanhang.

2 kommentarer:

  1. En positiv sak med hösten är all "höstmat". Jag kokade kalops igår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det så. Jag älskar grytor och soppor.

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero