torsdag 26 september 2013

Stötta Rosa Bandet tillsammans med Oriflame



Stötta Rosa Bandet tillsammans med Oriflame

I katalog 14 och 15 har Oriflame tagit fram ett särskilt produktpaket där du kan köpa Silk Beauty Shower Cream, Silk Beauty Body Cream och Tender Care för endast 99:-  varav 20:- går oavkortat till Rosa Bandet. Kampanjen pågår i oktober men du kommer att kunna köpa paketet i både katalog 14 och 15. 

Hjälp oss att hjälpa – köp vårt rosa produktpaket och stöd kampen mot bröstcancer!




Detta paket beställer du direkt av mig!





2 kommentarer:

  1. Bra insamling till Rosa Bandet!
    Kul att många företag hänger på!
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är bra tycker jag. När jag hade butiken så skänkte jag en del av försäljningen under hela oktober till Rosa Bandet. Känns viktigt för mig.
      Och jag som älskar rosa har inga problem att hjälpa till att sponsra själv, finns till och med cykeldäck nu från Cresent i rosa. Vore ju snyggt till min svarta cykel. Hihi...

      Radera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero