tisdag 10 september 2013

Snurrig dag!

Vi bytte system på mitt jobb för snart 1 år sen. Ingen har riktigt kommit in i det och det blir ofta fel när fler är inne och roddar i samma saker. Tack och lov kommer ingen åt bokföringen, men det här med fakturering. Puh!
Vi skickar iväg väldigt många fakturor varje månad och när det blir fel där, då ledsnar jag. Fel kunder faktureras och det blir strul. Vet inte hur jag skall få det att funka annat än att be säljarna att de måste vara säkra på att det är RÄTT kund som debiteras.
 
En sak är säkert - jag ser INTE fram emot vårt bokslut i år. Inte alls...
Och till på köpet har vi även bytt redovisningsbyrå, men jag hoppas att vi skall lösa allting väldigt snabbt och smärtfritt. Jag hoppas...
 
...på nytt jobb innan dess.
 
Inte riktigt på grund av det, men jag ska inte sticka under stolen med att jag är sugen på att byta nu och tittar dagligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero