tisdag 10 september 2013

Fylla på med favoriter

Äntligen kom min Oriflamekatalog igår. Har ju börjat som konsulent igen och fick min katalog lite senare, men nu är den äntligen i min ägo.
 
Satt och bläddrade igår och mina favoriter finns denna period med i katalogen.
Milk & Honey Gold Creme Bath doftar ljuvligt. Bara älskar doften och känslan när man kliver ur badet. En annan favorit i serien är tvålen. Milk & Honey Godl Creamy soap bar, som du säljs för 29 kr istället för 40 kr. Och tvättsvampen är nedsatt i periodens katalog likaså. Dessa tre är ett måste vid nästa beställning (söndag 22 september). Finna en hel del andra produkter i serien också, dock har jag inte hunnit prova dem alla.
 
En annan storsäljare och storfavorit är Giodani Gold Bronzing Pearls. Finns i fyra olika nyanser och kan användas som puder eller rouge. Priset är nedsatt från 296 kr till 159 kr. Även om mina inte är slut än i förra, så ser jag det som ett alldeles för bra pris för att bara låta det gå mig förbi.
 
Du vet väl att det går alldeles utmärkt att köpa Oriflame direkt över nätet också?
Du behöver inte ha någon konsulent eller hålla i något party utan gör din beställning direkt på nätet, genom att bläddra i katalogen där och läsa mer om produkterna, och varorna skickas hem till dig.
 
Välkommen in att upptäcka Oriflame.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero