måndag 23 september 2013

God morgon vecka 39

Har sovit hela natten, nästan. Vaknade vid 2, tänkte att oj, 4 timmar kvar att sova. Vaknade vid 3, då det var lite för varmt under täcket. Vid 4 tänkte jag att stackars Svante får bara sova en timma till, jag har iallafall två till att sova. 5 ringde hans klocka och en timma senare gick jag upp. Sov? Jodå, därimellan, men känner mig inte trött så, mer bara matt i kroppen.
Det är nånting som inte står rätt till, och jag önskar det försvinner eller bryter ut ordentligt. Vill definitivt inte bli sjuk till helgen.

Haft en skön helg iallafall. Fått in lite hemkänsla i kroppen, tänt massor av ljus och ätit god mat.

Imorse blev det en promenad till jobbet. Min kropp behöver det, bara jag kan få in det i skallen också. Ska försöka hinna med en ikväll också tillsammans med Svante. Vi behöver det båda två.

Nu ska jag dricka ur mitt kaffe. Nog dags att slå på elementet på kontoret och imorgon bitti ska jag inte glömma handskar när jag går till jobbet.

Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero