tisdag 24 september 2013

Det där med 5:2 stämmer bra.

Ja för mig alltså. De sa nånting på tvn om att man inte hinner äta ikapp det som man går "förlorad" dagen innan när man fastar. Igår kväll hade jag stora planer om vilken frukost som jag skulle sätta i mig och om jag inte faktiskt skulle slå till med lite gröt också INNAN jag stack till jobbet.

Hmm... var för trött för att ställa mig och göra nån gröt imorse. Satt sen på jobbet och funderade på vad jag skulle äta till frukost. Det blev nästan en hel knäckeskiva med lite räkost (det sista i tuben) på. Ingen höjdarfrukost inte.

Har iallafall matlåda med idag. Högrevsgryta som blev över sen i söndags. Kommer sitta fint. Har väldigt svårt för potatis i matlådan, det kan få sån hemsk bismak, men jag hoppas denna är ok.

Men för närvarande är jag belåten och sippar i mig kaffet och ska läsa lite nyheter resten av rasten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero