torsdag 29 augusti 2013

Tillbaka från lunch

Blev upphämtad på lunchen. Blev Sjökrogen som fick stå för lunch idag. Ja, det är min fastardag, men jag äter lunchen och sen ingenting förrän imorgon till lunch. Det blir 24 timmars fasta. Ska prova den varianten nu och få se hur rabiat jag kan tänkas bli.
 
 
Det serverades Flygande Jakob och är något bland det godaste jag vet, MEN måste nog erkänna att den jag gör är mycket mycket godare. Det var inte så mycket smak i denna. Kanske har jag gjort om den jag gör till just min, för jag tycker att de flesta numera är smaklösa.
 
Kvällen har vi planerat in besök hos svärmor i Gimo och sen om vi hinner en liten promenad hemmavid. Jag känner att jag skulle behöva det, men vi får se om tiden räcker till.
Som emigrerad Gimobo skulle jag ju gärna ta vår promenad där faktiskt, men det blir nog inte av.
 
Nu är det dags att börja jobba igen i alla fall...
 
Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero