fredag 16 augusti 2013

TGIF

Den här veckan har verkligen försvunnit snabbt. Kan ju ha att göra med att det har varit fullt upp på jobbet. Har ju 3 veckor att jobba in. Har kommit rätt långt så det är ingen större fara, jag tar helg nu om några timmar och det med gott samvete.
 
Svärmor var hos oss igår. Hon kom med blommor och krondill. Den sista skall jag ha och koka om lite kräftor i tänkte jag.
Middagen gick nog hem. De sa att det var gott i alla fall.
 
Nu väntar helgen. Jag struntar i om det kommer att vara skitväder eller inte. Jag ska bara vara och jag ska bara njuta. Jag och Adina har pratat om att sticka till Uppsala imorgon. Gå på IKEA. Tror nog att det blir så.
 
På söndag när Svante kommer från jobbet blir det kräftskiva. En kräftskiva utan snaps. Hihi. Så sugen på kräftor nu. Ska göra en västerbottenpaj också och lite annat gott. Jag får nog fixa med sånt imorgon, för man vet ju aldrig hur länge som jag och Teija ska skena i skogen på söndagsförmiddagen. Vi kanske hittar MASSOR av svamp?!
 
Nä, dags att jobba av sig lite energi. Har massor idag känns det som. Måste vara för att jag inte har gått några promenader sedan i tisdags... Hmm... ingen discplin på mig själv inte.
 
Katjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero