torsdag 15 augusti 2013

Lunchdate

Fick sällskap med Svante på lunchen idag! Vi valde Sjökrogen för intaget och så satt vi och diskuterade lite kcal-intag när det gäller min start av 5:2.
 
Hittade en sida på nätet, www.kostateljen.se, där massor med info gällande kcal finns. Inser att min kopp kaffe varje morgon kommer dessa dagar att kosta mig 39 kcal. Blir nog bara en kopp kaffe de dagarna och det gör väl ingenting i och för sig.
 
Så kära vänner, vad ni än gör, bjud mig inte på lunch, fika, middag eller vinkväll en tisdag eller torsdag från och med nästa vecka. Haha...
 
Nä, ska slita på här nu i 3,5 timmar till. Sen hem och laga klart middag. Ett glas rött till maten blir det idag också. För mig och svärmor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero