måndag 19 augusti 2013

Och så hittar jag just DET jobbet...

och tror inte att jag duger till, att de dissar min ansökan OM jag inkommer med en.
 
Tjänsten är precis vad jag VILL hålla på med och vad jag brinner för. Men frågan är om DE vill ha MIG!?!
 
Usch, jag tycker inte om den här osäkerheten över mig själv. Borde bara sätta mig och skriva ansökan och skicka in den och sen får det gå som det gå.
 
Långa arbetsdagar fram till 18 i UPPSALA förvisso... Men samtidigt så tror jag att det är ett jobb för MIG!
 
Jag ska försöka ta mod till mig och sätta mig och skriva den där ansökan. Idag. Ja, det ska jag göra. Minsann. Och sen så får det gå hur som. Får jag komma på intervju så tror de ju på mig. Skulle det gå längre än så så tror ju DEM på mig... och då borde jag själv också göra det.
 
Jobbet är ett jobb som jag satt och drömde om när jag var på en konferens i Örebro för en massa år sedan.
 
Åhh... lika bra skicka in ansökan så snart som möjligt så får vi väl se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero