måndag 19 augusti 2013

Mondaymorning

Japp då var det måndag igen. Suck! Helgerna försvinner alldeles för fort.
Denna helg har jag i alla fall fått lite gjort hemma och känner mig nöjd med det, men det hade ju också varit skönt om jag bara kunnat slöa en hel helg. Hehe.
I veckan ska jag försöka ta hand om alla måsten så att vi kan ha en slöarhelg nästa helg istället.
 
Just nu önskar jag verkligen mig en nytt jobb. Jag vill ha kollegor att prata med om dagarna, vill göra något som ger mig utveckling. Jag försöker verkligen att trivas men det blir inte bättre. Och jag saknar verkligen mina gamla kollegor och att det skulle anställas en assistent hit kan jag drömma om, det behövs inte heller för den delen som det är nu. Jag hinner med det jag ska.
 
Jaja, jag tittar ju lite då och då bland jobbannonserna, men det har inte kommit något som skulle passa mig eller som är intressant. Jag vill jobba med lite mer service.
 
Har i alla fall haft en skön helg. Igår avrundade vi helgen med lite kräftkalas. Det räckte till och blev över det som jag lagade. Tror att alla var trötta och det blev återigen en tidig kväll. Så himla skönt. Skönast att inte vakna helt död nu på morgonen.
 
Jahapp, bara att köra på. Ska hämta lite kläder jag lagt undan hos en tjej som sålt dem via FB. Hem och laga middag, och så ska jag själv också lägga ut lite grejer, möbler, på FB. Har skrivbord mm som jag vill bli av med. Dotra försöker också sälja bort en massa möbler. Förändringarnas tid. Hihi.
 
Jag har börjat känna av våra små marsvin och försöker övertyga Dotra om att de skulle få det bättre hos någon annan. Hon vill inte gå med på det. Vi får se hur det blir. Vi gillar våra små marsvin, men mina nysningar och snorrinnandet kan jag vara utan känns det som. Vi får se.
 
Nä, dags att göra nytta. Ha en fin dag!
 
Vero

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero