fredag 23 augusti 2013

Mina vänner singlarna...

Nej, jag är INTE singel, MEN jag har två vänner som är det. Eller ja, jag har fler vänner som är det. Men just dessa två som jag tänker på skulle jag så gärna vilja sammanföra på något vis.
 
De umgås inte alls i samma kretsar. De är båda väldigt bra människor som kan ta hand om sig själva, ordnade levnadsförhållanden och med bra jobb.
 
De skulle verkligen passa så bra ihop. Men hur 17 ska jag föra dem samman? Just nu så umgås jag inte direkt med någon av dem. Och att bjuda in båda två en kväll... hmm... av vilken anledning? Skulle vara konstigt om jag bara bjöd in på middag bara för "att" och sen när de kommer så skulle ju skälet vara uppenbart. Haha...
 
Jag och en annan vän diskuterade just dessa två singlar och vi var båda överens om att de skulle passa så bra ihop. Frågan är bara hur vi skall föra dem samman, hur de skall hamna på samma tillställning. Hmm... får nog fundera vidare på detta.
 
Ja, och jag vet att man inte ska agera äktenskapsmäklare, men om de hamnar på fest så märker de ju själva om de dras till varandra och att se till så de hamnar på samma, det ska man väl kunna göra va? Är jag fel ute?

1 kommentar:

  1. Näe absolut inte fel ute =) Jag har också vänner som är singlar och jag och andra försöker hela tiden "hitta" eller få till det Hehe!!! Ta en kräftskiva eller grill kväll eller what ever. då kan man ju bjuda flera olika utan att det ser knas ut. För nog är det ju så att även om man säger att jag trivs med att vara singel (som man sa då man var det) *fniss* så innerst inne ville man ju så gärna hitta den där MR Right. Jag tänker som så att man har inget att förlora. Lyckas det så gör de tom inte näe påt igen och inte sjutton gör det nått med en liten ihopsnickrad tillställning . för tänk om det faktiskt klickar =)


    Lycka till!!!

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero