fredag 23 augusti 2013

Framtidsdrömmar

 
Var till banken igår.
Skulle lägga om mitt bostadslån, då värdet på lägenheten har ökat sedan jag flyttade in för 2,5 år sedan.
Det gick jättebra och vi kunde baka in ett annat lån som jag behövde ta i samband med flytten till lägenheten. Det blev en liten sudd kvar som jag kommer att ha betalt bort inom ett år.
Det känns så jävla skönt. Då har jag BARA bostadslånet kvar.
 
Drömmer om framtiden.
Hoppas på framtiden.
Önskar i framtiden.
 
Och tills dess, så ska jag leva så gott jag bara kan.
 
Just nu mår jag oförskämt bra.
Har träffat vad som är rätt för mig, underbara Svante.
Älskar i massor.
 
En framtid med honom, gemensamma drömmar och förhoppningar.
Bara att planera tillsammans är spännande, även om det kanske inte blir så som vi planerar. Men ett gemensamt EGET boende ska vi ha.
En dag.
I framtiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero