onsdag 28 augusti 2013

Ibland gör man ena jävla bra fynd

Hittade en annons bland Köp & Sälj på fejjan där Therese hade lagt ut några skor.
Blev genast förtjust i ett par beige/grå pumps med rejäl klack.
 
Gick iväg till henne efter jobbet och bad även att få titta på de bruna med klack. Och jag blev kär på en gång. och för TRETTIO KRONOR!!! Hallå, det var inget snack.
 
Visserligen var det ingen hemma som tyckte som jag, att de är snygga. Men JAG tycker det och kan tala om att de sitter som smorda runt mina fötter. Bara älskar dem.
 
Therese är så noga med sina skor, förvarar dem alltid i kartong och inget av dessa par är direkt använda. Så jag är skitnöjd. Och gissa vad? Jag skall behålla dem i kartongen och i fortsättningen också förvara mina skor i kartong. Dem jag är lite mer rädd om i alla fall.
 
Skor kan man ju inte få för många av, men jag tror helt ärligt att jag skulle behöva rensa hemma nu. Kasta, skänka eller sälja bort dem jag inte längre använder. Och då finns det kanske plats för nya...

2 kommentarer:

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero