måndag 26 augusti 2013

Helgen gick lite för snabbt

Åh så fort helgen var över. Men det har varit en bra helg, trots vissa missöden på lördagsnatten.
 
Lördagen var vi på Grönan hela dagen. Adina blev lite sur där i början, men det gick över och jag tycker att dagen var jättetrevlig. Mycket gott att smaska på och det var ju underbart väder. Dock hade jag gärna sluppit min migrän. Den ville inte riktigt bryta ut men det var jättejobbigt att gå så. Och med solskenet i ögonen hela dagen blev det inte heller bättre.
Men det värsta kom i bilen på vägen hem. Blundade (läs somnade) halva vägen. Tills telefonen min ringde och ett allvarligt samtal fick mig att piggna till och även glömma bort min migrän.
 
Allting löste sig när vi väl var hemma, men det blir en kväll/natt att minnas och jag hoppas att jag slipper uppleva den igen.
 
Familjen långben på bilden ovan. Hihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero