onsdag 14 augusti 2013

God morgon!


Eller god morgon vet jag inte, morgon i alla fall. Det var kyligt imorse och eftersom det utlovats regn så tog jag faktiskt bilen. Just nu ser det inte ut alls som om något regn skulle kunna komma men man vet ju aldrig, det är många timmar kvar innan jag skall hemåt igen.
 
Blev ingen kvällspromenad igår, rensade lite i en garderob bland klänningar, tog en tur till Gimo för att hämta upp några knivar som jag köpt samt en snabbvisit hos Svantes mamma.
 
Ikväll ska jag se till att komma iväg ut tänkte jag. Har en förhoppning om att ungdomarna skall fixa middagen idag och sen skall jag sätta morgondagens middag på puttring och efter det kan jag ta en lång promenad.
Har ont i korsryggen. Vet inte om det beror på att jag är otränad och känner av tidigare promenader, om det är sängen eller om jag gjort något annat. Ont gör det emellanåt i alla fall och jag har fått för mig att det kanske kan vara bra att försöka promenera bort det. Vi får se hur det går.
 
Var rädd om varandra där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero