fredag 30 augusti 2013

Fixat lite

Svante hade fått upp hyllorna tills jag kom hem från jobbet så jag fick upp mina svarta boxar som jag tidigare hade i min Expedit i vardagsrummet. Skall plocka ordning i innehållet under helgen.
Kunde inte låta bli att inhandla denna vackra orkideé på Ica när vi var och handlade. Eventuellt skall en fjärde hylla upp undertill, fast just nu tycker jag att det är bra som det är.

Ovanför sängen, på listhyllan, har jag ställt några svarta tavelramar jag fått ärva av Adina.Vi får nog ta och framkalla några fina minnen i svartvitt. Lite egobilder på oss kanske?
Hihi.
Svante handlade även en fotölj när vi var på IKEA igår. Den står bra där och är faktiskt riktigt skön att sitta i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero