torsdag 15 augusti 2013

Får luncha med älsklingen

Svante har ledig vecka och idag är det fint väder och vi tar en lunch ihop.
 
Vardagslyx för mig! Inte att äta lunch ute utan att få äta med honom. I och för sig har vi inte gjort annat ihop hela sommaren, men på en arbetsdag, det är lyx det!
 
Har svärmor hemma på middag ikväll. Kan erkänna att jag är lite nervös. Har träffat henne många gånger men aldrig bjudit på mat.
 
Har gjort en köttgryta som fick stå och puttra igår. Idag behöver jag bara krydda på och hälla i grädden. Fransyska med lök, syltlök, fransk senap, köttbuljong, dragon, grädde och kokt potatis och morötter till det. Jag vet att grytan går hem annars så jag hoppas att den gör det även idag. Hehe.
 
På strålande humör idag. Japp. Måste nog vara solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero