torsdag 18 juli 2013

Snart så...

I eftermiddag kan jag släppa en hel del av det som trycker på i skallen. Då är jag klar. Och igår fick jag lite ordning på det jag ville få ordning på hemmavid, så nu snart kanske även jag kan börja tänka semester. Sköööööönt!
 
Jag fattar inte varför hjärnan måste gå på högvarv när man inte alls vill det. Varför? Det är ju JAG själv som tillåter det. Suck! Blir less på mig själv med jämna mellanrum. Lite för ofta kanske.
 
Barnen verkar i alla fall nöjda med upplägget av semestern så jag borde släppa de tankarna och det dåliga samvetet också.
 
Men nu blir det till att jobba några timmar, och idag finns det faktiskt jobb. Sen hem och klippa dem i familjen som klippas skall. Måste fixa nåt med mitt skatbo också. Städa lägenheten och SEN hoppas jag att lite semesterfrid infinner sig. Jag får väl se till att det blir så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero