måndag 27 maj 2013

Spännande att se

Har idag gjort min första beställning på www.boxday.se.
 
Jag är med via Buzzador och testar denna sida då man får hushållsvaror hemskickade i den intervall man själv väljer. Idag har jag nu suttit och valt ut vad jag vill ha hemskickat varje månad, var tredje månad och varje halvår. Spännande spännande och så himla skönt att inte behöva tänka på vissa saker såsom tvättmedel, toapapper, tamponger och tandkräm när man går på affären och handlar.
 
Mitt paket som jag lagt upp går på som max straxt under 900 kr när det kommer. Andra månader när det är som billigast blir det omkring 500 kr.
 
Det här tror jag på och det känns ju riktigt bra. Jag kan ju när som helst gå in och ändra min order, om jag vill lägga till eller ta bort nånting.
 
Vill du testa detta och få 10% rabatt och fri frakt på din första beställning? Du binder inte upp dig vid nånting utan kan när som helst avsluta din prenumeration.
 
Välj denna länk om du vill testa tjänsten du också, www.boxday.se/buzzador
 
Ha en fin dag!
 
Vero

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid och kommenterar.
Det uppskattas.

Vero